Conform dispoziției președintelui raionului nr. 24 din 13 februarie 2017, la data de 24 februarie 2017, s-a desfășurat ședința ordinară a Consiliului raional Strășeni. La ședință au fost prezenți 29 de consilieri din cei 33 aleși.
Ședința a fost prezidată de către dl consilier Buga Vasile, ales președinte al ședinței. Conform ordinii de zi aprobate de către consilieri au fost dezbătute 32 de chestiuni și adoptate 32 de decizii:
1. Cu privire la realizarea Planului de acțiuni pe anul 2016 privind implementarea Strategiei de dezvoltare integrată a raionului Strășeni pentru anii 2016-2020
Raportori: Sîrbu Nicolae, șef al Direcției agricultură, dezvoltare economică și a teritoriului
Certan Iulia, șef al Direcției învățământ
Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a
familiei
Schirliu Vera, șef al Secției cultură, turism, tineret și sport
2. Cu privire la executarea bugetului raional pe anul 2016
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
3. Cu privire la organizarea odihnei elevilor în perioada estivală 2017
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
4. Cu privire la derularea executării deciziilor Consiliului raional adoptate în trimestrul IV, 2016
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
5. Cu privire la aprobarea Cadastrului funciar al raionului Strășeni conform situației de la 1 ianuarie 2017
Raportor: Borș Valeriu, șef al Serviciului relații funciare și cadastru
6. Cu privire la formarea bunului imobil
Raportor: Borș Valeriu, șef al Serviciului relații funciare și cadastru
7. Cu privire la stabilirea intravilanului satului Făgureni
Raportor: Borș Valeriu, șef al Serviciului relații funciare și cadastru
8. Cu privire la încorporarea în serviciul militar în termen şi serviciul civil în martie - iulie 2017
Raportor: Arnăut Igor, comandant al Centrului militar teritorial Străşeni
9. Cu privire la privatizarea locuinţei
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciul juridic, Aparatul preşedintelui raionului
10. Cu privire la aprobarea listei bunurilor proprietate a raionului supuse privatizării
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciul juridic, Aparatul preşedintelui raionului
11. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a familiei
12. Cu privire la achitarea compensației pentru serviciile de transport
Raportor: Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a familiei
13. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Popa Mihail, preşedinte al raionului
14. Cu privire la avansarea în trepte de salarizare a funcționarilor publici de conducere
Raportor: Popa Mihail, preşedinte al raionului
15. Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului raional Strășeni pentru trimestrul II al anului 2017
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
16. Cu privire la corelarea Bugetului raional pe anul 2017
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
17. Cu privire la acordarea suportului social tinerilor specialiști
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
18. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
19. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de educație incluzivă
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
20. Cu privire la repartizarea mijloacelor soldului neutilizat în anul 2016 instituţiilor de învăţământ preuniversitar
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
21. Cu privire la transmiterea cheltuielilor efectuate prin alocaţii de la bugetul raional la reparaţii capitale
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
22. Cu privire la rectificarea bugetului raional
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
23. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
24.Cu privire la aprobarea Programului raional de control al tuberculozei pentru anii 2017-2020
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
25. Cu privire la vânzarea bunului prin licitație
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciul juridic, Aparatul preşedintelui raionului
26.Cu privire la vânzarea bunului prin licitație
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciul juridic, Aparatul preşedintelui raionului
27. Cu privire la examinarea cererii prealabile
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciul juridic, Aparatul preşedintelui raionului
28. Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare dintre Consiliul raional Strășeni și Asociația Obștească CCF Moldova – Copil, Comunitate, familie
Raportor: Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a familiei
29. Cu privire la reorganizarea unor instituții medico-sanitare publice
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
30. Cu privire la lichidarea Gimnaziului Drăgușeni
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţământ
31. Cu privire la lichidarea Gimnaziului Chirianca
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţământ
32. Cu privire la lichidarea Gimnaziului Onești
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţământ
După ce vor fi semnate de către președintele ședinței și contrasemnate de către secretarul Consiliului raional, deciziile vor fi plasate pe pagina web a Consiliului raional la secțiunea ,,Transparența decizională”/,,Decizii adoptate”.
Secția administrație publică