Nr. 231 din 18 martie 2025
Î N Ș T I I N Ț A R E
Stimate/stimată domnule/doamnă consilier/consilieră
În conformitate cu prevederile art. 45, art. 53, art. 54 din Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, cu modificările și completările ulterioare, Vă aducem la cunoştinţă că, prin Dispoziţia preşedintelui raionului nr. 33 din 18 martie 2025, se convoacă Consiliul raional în şedinţă ordinară pentru data de 28 martie 2025, cu începere de la ora 10.00, în incinta Consiliului raional (sala de şedinţe, et. 1), or. Străşeni, str. Mihai Eminescu, 28, cu următoarea ordine de zi:
-
Cu privire la realizarea Planului de acțiuni pentru anul 2024 privind implementarea Strategiei de dezvoltare integrată a raionului Strășeni pentru anii 2021-2025
Raportor: Sula Natalia, vicepreședintă a raionului
-
Cu privire la modificarea Anexei la Decizia Consiliului raional nr. 7/18 din 17 decembrie 2024
Raportor: Sîrbu Nicolai, șef al Secției construcție și transport
-
Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2024
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Secţiei finanţe
-
Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Bugetul raional pentru anul 2025
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Secţiei finanţe
-
Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Componenta raională
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Secţiei finanţe
-
Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Secţiei finanţe
-
Cu privire la stabilirea îndemnizației aleșilor locali
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Secţiei finanţe
-
Cu privire la transmiterea costurilor investiționale formate în urma achiziționării de bunuri, servicii, construcții, reconstrucții sau îmbunătățirii acestora din contul mijloacelor Bugetului raional
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Secţiei finanţe
-
Cu privire la aprobarea Cadastrului funciar al raionului Strășeni, conform situației de la 01 ianuarie 2025
Raportor: Ionașcu Dina, șefă a Serviciului agricultură, relații funciare, cadastru și patrimoniu
-
Cu privire la modificarea domeniului a bunului imobil cu nr. cadastral 8034104262.01
Raportor: Ionașcu Dina, șefă a Serviciului agricultură, relații funciare, cadastru și patrimoniu
-
Cu privire la desființarea unui bun imobil
Raportor: Ionașcu Dina, șefă a Serviciului agricultură, relații funciare, cadastru și patrimoniu
-
Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 1/11 din 23 februarie 2025
Raportor: Ionașcu Dina, șefă a Serviciului agricultură, relații funciare, cadastru și patrimoniu
-
Cu privire la aprobarea structurii, organigramei şi efectivului-limită ale Aparatului preşedintelui raionului, Direcției Generale Educație și altor subdiviziuni din subordinea Consiliului raional Străşeni
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la stabilirea salariului administratorului Întreprinderii Municipale Centrul Stomatologic Raional Strășeni
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la coordonarea devizelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor medicale, în care Consiliul raional exercită funcția de fondator
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la aprobarea statelor de personal pentru anul 2025 ale instituţiilor medico-sanitare publice centre de sănătate în care Consiliul raional exercită funcția de fondator
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la stabilirea salariilor de funcţie,a suplimentelor la salariu pentru îndeplinirea indicatorilor de performanță a activității instituțiilor, a premiilor personalului de conducere din instituțiile medico-sanitare publice centre de sănătate în care Consiliul raional exercită funcția de fondator
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 6/32 din 24 septembrie 2021
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la conferirea Insignei raionului ”CETĂȚEAN DE ONOARE”
Raportor: Croitor Radu, specialist principal al Serviciului juridic
-
Cu privire la aplicarea proiectului în cadrul Etapei a II-a a Concursului pentru selectarea proiectelor de dezvoltare regională cu finanțare din Fondul Național de Dezvoltare Regională și Locală
Raportor: Rusnac Liliana, șefă a Secției proiecte investiționale
-
Cu privire la aplicarea proiectului „Tabără de excelență – PUNTE educațională între Strășeni-Maramureș-Hîncești-Ungheni, ediția 2025”
Raportor: Rusnac Liliana, șefă a Secției proiecte investiționale
-
Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare între Consiliul raional Străşeni, Consiliul raional Hîncești și Consiliul raional Ungheni
Raportor: Rusnac Liliana, șefă a Secției proiecte investiționale
-
Cu privire la organizarea odihnei elevilor în perioada estivală 2025
Raportor: Caciuc Lucia, șefă a Direcției generale educație
-
Cu privire la lichidarea Gimnaziului Dolna
Raportor: Caciuc Lucia, șefă a Direcției generale educație
-
Cu privire la examinarea Notei informative
Raportor: Caciuc Lucia, șefă a Direcției generale educație
Timpul pentru informații, întrebări, declarații, interpelări este rezervat la finele ședinței după examinarea chestiunilor din ordinea de zi.
Proiectele de decizii se anexează la înştiinţare.
(Proiectele de decizii sunt publicate pe pagina web a Consiliului raional www.crstraseni.md la directoriul Transparența decizională, secțiunea Proiecte de decizii și expediate prin poșta electronică pe care o dețineți).
Sunt convocate în şedinţă următoarele comisii consultative de specialitate de preşedinţii acestora:
25.03.2025, ora 13.00, bir. 111 Comisia ordine publică și drept
25.03.2025, ora 14.30, bir. 111 Comisia agricultură, mediu, cadastru și patrimoniu
25.03.2025, ora 16.00, bir. 111 Comisia educație, cultură, turism, tineret, sport și sănătate
26.03.2025, ora 13:30, bir. 111 Comisia construcții, infrastructură, investiții
26.03.2025, ora 15.00, bir. 111 Comisia economie, buget și finanțe
Vă mulţumim pentru participare.
Cu respect,
Secretară a Consiliului raional, Cătălina ISPAS