PROGRAMUL DE LUCRU AL CONSILIULUI RAIONAL STRĂȘENI
Luni – vineri între orele 08.00 – 17.00, cu pauza de masă între orele 12.00 - 13.00.
Informații de contact:
MODALITATEA DE ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚE
1. Cererea de înscriere în audiență poate fi depusă la numărul de telefon: 0237-2-36-30 (anticamera) sau transmisă prin email la adresa: consiliulraional@crstraseni.md.
2. Cererea de audiență trebuie să conțină următoarele informații: datele de identificare complete ale solicitantului, obiectul audienței și un număr de telefon.
3. Obiectul audienței se înscrie în registrul cu privire la audiența cetățenilor.
4. Solicitantul se va prezenta în audiență cu un document de identitate.
5. În cadrul audienţei solicitantului îi poate fi refuzată examinarea unei noi petiţii, dacă anterior a primit un răspuns scris la o petiție cu același obiect.
Audienţele se efectuează după cum urmează:
Viorel JARDAN, preşedinte al raionului – în fiecare zi de luni a lunii curente, orele 14.00-17.00;
Sergiu BOTNARU, vicepreşedinte al raionului – în fiecare zi de luni a lunii curente, orele 14.00-17.00;
Vasilisa ANGHEL, vicepreşedinte al raionului – în fiecare zi de luni a lunii curente, orele 14.00-17.00.
DEPUNEREA PETIȚIILOR
Prin petiție, în sensul Codului administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018, se înțelege orice cerere, sesizare sau propunere adresată unei autorități publice de către o persoană fizică sau juridică.
Petiția poate fi depusă:
- electronic, fiind expediată prin poșta electronică la adresa consiliulraional@cr.straseni.md;
- prin intermediul oficiilor poștale;
- la sediul Consiliului raional, or. Strășeni, str. M. Eminescu, 28, biroul 305 (etajul 3).
Petiționarul, care nu a primit un răspuns în termenul stabilit de lege, poate verifica statutul petiției, apelând la următorul număr de telefon 0237 2 20 48 (specialistul responsabil), Aparatul președintelui raionului.