Nr. 799 din 25 septembrie 2025
Dlui(dnei)______________________
Î N Ș T I I N Ț A R E
Stimate/stimată domnule/doamnă consilier/consilieră
În conformitate cu prevederile art. 45, art. 53, art. 54 din Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, cu modificările și completările ulterioare, Vă aducem la cunoştinţă că, prin Dispoziţia preşedintelui raionului nr. 87 din 25 septembrie 2025, se convoacă Consiliul raional în şedinţă extraordinară pentru data de 02 octombrie 2025, cu începere de la ora 10.00, în incinta Consiliului raional (sala de şedinţe, et. 1), or. Străşeni, str. Mihai Eminescu, 28, cu următoarea ordine de zi:
-
Cu privire la Notificarea Oficiului teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat nr. 1304/OT4-177 din 10 septembrie 2025
Raportor: Stati Natalia, specialistă principală cu exercitarea temporară a atribuțiilor șefului/șefei Serviciul juridic
-
Cu privire la audierea raportului privind executarea bugetului raional și a indicatorilor de performanță pentru semestrul I al anului 2025
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la modificarea bugetului raional pentru anul 2025
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 2/5 din 28 martie 2025
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la transmiterea costurilor investiționale formate în urma achiziționării de bunuri, servicii, construcții, reconstrucții sau îmbunătățirii acestora din contul mijloacelor Bugetului raional
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Schirliu Valeria, şefă a Direcției finanţe
-
Cu privire la aprobarea elaborării proiectului de execuție și executarea lucrărilor de reparație capitală și eficientizare energetică a blocului alimentar, bloc ,,F” a IMSP Spitalul Raional Strășeni
Raportor: Sîrbu Nicolae, șef al Secției construcții, drumuri și transport
-
Cu privire la casarea bunurilor din Instituția Publică Gimnaziul Dolna
Raportor: Sula Natalia, vicepreședintă a raionului
-
Cu privire la transmiterea unor bunuri
Raportor: Sula Natalia, vicepreședintă a raionului
-
Cu privire la transmiterea unor bunuri
Raportor: Sula Natalia, vicepreședintă a raionului
-
Cu privire la aprobarea plății pentru eliberarea certificatului de urbanism pentru proiectare și a autorizației de construire
Raportor: Gobja Veronica, șefă, contabilă-șefă a Serviciului financiar-administrativ al Aparatului președintelui raionului
-
Cu privire la acceptarea cu titlu gratuit a costurilor investiționale și delegarea membrilor comisiei de transmitere
Raportor: Gobja Veronica, șefă, contabilă-șefă a Serviciului financiar-administrativ al Aparatului președintelui raionului
-
Cu privire la transmiterea costurilor investiționale formate în urma achiziționării de bunuri, servicii, construcții, reconstrucții sau îmbunătățirii acestora din contul mijloacelor Bugetului raional
Raportor: Gobja Veronica, șefă, contabilă-șefă a Serviciului financiar-administrativ al Aparatului președintelui raionului
-
Cu privire la transmiterea unor bunuri
Raportor: Gobja Veronica, șefă, contabilă-șefă a Serviciului financiar-administrativ al Aparatului președintelui raionului
-
Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare dintre Consiliul raional Strășeni și Organizația teritorială Strășeni a Asociației Obștești „Asociația nevăzătorilor din Moldova”
Raportor: Stati Natalia, specialistă principală cu exercitarea temporară a atribuțiilor șefului/șefei Serviciul juridic
Timpul pentru informații, întrebări, declarații, interpelări este rezervat la finele ședinței după examinarea chestiunilor din ordinea de zi.
Proiectele de decizii se anexează la înştiinţare.
(Proiectele de decizii sunt publicate pe pagina web a Consiliului raional www.crstraseni.md la directoriul
Transparența decizională, secțiunea Proiecte de decizii și expediate prin poșta electronică pe care o dețineți).
Sunt convocate în şedinţă următoarele comisii consultative de specialitate de preşedinţii acestora:
30.09.2025, ora 14.30, bir. 111 Comisia ordine publică și drept
30.09.2025, ora 15:30, bir 111 Comisia agricultură, mediu, cadastru și patrimoniu
01.10.2025, ora 13.30, bir. 111 Comisia construcții, infrastructură, investiții
01.10.2025, ora 14.30, bir. 111 Comisia educație, cultură, turism, tineret, sport și sănătate
01.10.2025, ora 15.30, bir. 111 Comisia economie, buget și finanțe
Vă mulţumim pentru participare.
Cu respect,
Secretară a Consiliului raional, Cătălina ISPAS