AVIZ
Direcția asistență socială și protecție a familiei Strășeni anunță prelungirea termenului de depunere a actelor pentru participarea la concurs pentru ocuparea funcției vacante (termen nedeterminat) de specialist principal (resurse umane).
Scopul general al funcției: Asigurarea evidenței și controlului procesului de executare a documentelor ce ţin de competenţa autorităţii şi asigurarea executării acestora.
Sarcinile de bază:
1. Coordonarea procesului de optimizare a circuitului documentar și de control al executării documentelor;
2. Efectuarea controlului executării calitative și în termen a tuturor indicațiilor organelor ierarhic superioare;
3. Generalizarea informației și elaborarea rapoartelor privind executarea și gestionarea documentelor;
4. Asigurarea controlului procesului de executare a documentelor ce țin de competența autorității și propunerea asigurarea executării acestora;
5. Participă la elaborarea sistemului de gestionare a documentelor la nivelul instituției, propune soluții de optimizare a acestuia.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs :
· studii superioare, cursuri de perfecționare în domeniul resurselor umane ar constitui un avantaj;
· cunoașterea legislației cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public
· experiență profesională ce implică evidența resurselor umane, gestionarea și executarea documentelor, generalizarea informațiilor și elaborarea rapoartelor.
· abilități de utilizare a computerului.
Cerinţe generale faţă de candidaţi:
Cetăţean al Republicii Moldova,
Cunoaşterea limbii de stat și a limbii ruse,
Posedarea calculatorului (Word, Excel, Power Point, Internet),
Fără antecedente penale,
Apt de muncă, din punct de vedere medical.
Aptitudini: De elaborare, de analiză și sinteză a documentelor, abilități de lucru în echipă, spirit organizatoric, aplanare de conflicte, comunicare eficientă, soluționare de probleme.
Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate vor depune dosarul personal la concurs, care conține:
cererea de participare,
copia buletinului de identitate;
copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare,
copia carnetului de muncă,
certificat medical,
cazier judiciar.
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentelor originale pentru a fi verificată veridicitatea lor
Bibliografia concursului:
- Constituția Republicii Moldova,
- Codul muncii al Republicii Moldova cu modificările și completările ulterioare, - Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr.158-XVI din 04 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public,
- Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11.03.2001”Cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public” ,
-Legea nr. 25 – XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public,
- Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea și controlul veniturilor și a proprietății demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcționarilor publici și a unor persoane cu funcție de conducere;
- Legea nr.190- XIII din 19.07.1994 cu privire la petiționare,
- Legea nr. 48 din 22.03.2012 ,,Cu privire la sistemul de salarizare a funcționarilor publici”.
Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 30 noiembrie 2018,
la adresa: mun. Strășeni, Consiliul rational, str. M.Eminescu 28, bir. 102.
Persoana de contact: Ciochină Larisa, tel 023728142.