Prima pagină  »  Funcții vacante
Funcții vacante
Anunț - funcție publică vacantă (Aparatul președintelui raionului)
Publicat: 17.08.2017   

    A V I Z

 

Președintele raionului Strășeni anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de șef al Secției comunicare și relații publice în cadrul Aparatului preşedintelui raionului Străşeni.

 

Scopul general al funcţiei:

Realizarea activităţilor de asigurare a transparenței activității Consiliului raional, Președintelui raionului, direcțiilor, secțiilor și serviciilor subordonate Consiliului raional; de comunicare eficientă cu mijloacele de informare în masă, publicul larg, precum și de colaborare cu autoritățile administrației publice centrale și locale în atingerea scopului funcției.

 

Sarcinile de bază:

1.   Asigurarea transparenței privind activitatea autorității și asigurarea accesului la informația publică;

2.   Promovarea inițiativelor și politicilor autorității, lansate în conformitate cu Strategia de dezvoltare integrată a raionului și alte planuri, programe naționale și raionale aprobate;

3.   Consolidarea capacităților de comunicare cu instituțiile din subordine, autoritățile administrației publice centrale și locale de nivelul I;

4.   Elaborarea proiectelor  de decizii ale Consiliului raional și a dispozițiilor președintelui raionului;

5.   Asigurarea consultării publice a proiectelor de decizii ale Consiliului raional și de dispoziții ale președintelui raionului și informarea publicului privind  deciziile adoptate și dispozițiile emise;

6.   Organizarea întrunirilor, seminarelor, ședințelor de lucru pe diverse subiecte, vizitelor în teren, a şedinţelor Consiliului raional, la solicitarea conducerii raionului;

7.   Elaborarea materialelor de presă privind activitatea și inițiativele conducerii raionului pentru mass-media; a comunicatelor și altor materiale informative pentru plasarea pe site-ul oficial al instituției.

 

Condiţiile de participare la concurs:

    La funcţia publică poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii de bază:

a)      deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b)      posedă limba moldovenească şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul   respectiv în limitele stabilite de lege;

c)      are capacitate deplină de exerciţiu;

d)     nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

e)      este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;

f)       are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;

g)      în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h)      nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

i)        nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

 

Condiţii specifice -

  • studii superioare în domeniul: jurnalism, științe ale comunicării, relații publice, administrație publică, filologie (limba și literatura română);
  • 2 ani de experienţă profesională în domeniu;
  • cunoștințe de utilizare a computerului (Microsoft Word, Excel, Internet, PowerPoint, etc.);

 

Abilități: de planificare, organizare, coordonare, monitorizare, control, evaluare.

 

Atitudini: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, comunicare eficientă.

 

Persoanele interesate vor depune personal / prin poștă / prin e-mail dosarul de concurs, care conţine:

a)      formularul de participare;

b)      copia buletinului de identitate;

c)      copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare   profesională și/sau de specializare;

d)      copia carnetului de muncă;

e)      certificatul medical;

f)        cazierul judiciar.

*Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere la momentul depunerii dosarului, necesar a fi prezentate ulterior (la numirea in funcție).

 

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu  documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

 

Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 06 septembrie 2017 pe adresa:

or. Străşeni, str. Mihai Eminescu, nr. 28, în biroul 304.

 

Persoana de contact: Secrieru Drăgălina,  tel: 0237 2 79 09, biroul 304.

 

 

BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI:

 

      -    Constituţia Republicii Moldova;

      -     Legea  nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administrația publică locală;

      -     Legea nr. 768 din 02 februarie 2000 privind statutul alesului local;

      -  Legea nr. 457 din 14 noiembrie 2003 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind  constituirea și funcționarea consiliilor locale și raionale;

      -     Legea nr. 98 din 04 mai 2012 privind administrația publică centrală de specialitate;

-          Legea  nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă;

-          Legea nr.764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;

-          Legea nr.158 - XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;

-          Legea nr. 25 - XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;

-          Legea nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale;

-          Legea nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în domeniul decizional;

-          Legea nr. 982-XIV din 11 mai 2000 privind accesul la informație;

-          Legea nr. 190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;

-          Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie  2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158 – XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;

-          Hotărîrea Guvernului nr. 188 din 03 aprilie 2012 privind paginile oficiale ale autorităților administrației publice în rețeaua Internet.

 

 

 

 

 



Alte Funcții vacante

Publicat: 20.06.2024   
Publicat: 17.06.2024   
Publicat: 11.06.2024   
Publicat: 11.06.2024   
Publicat: 11.06.2024   
Publicat: 11.06.2024   
Publicat: 11.06.2024   
Publicat: 10.06.2024   
Publicat: 05.06.2024   
Publicat: 16.05.2024   
Publicat: 16.05.2024   
Publicat: 16.05.2024   
Publicat: 16.05.2024   
Publicat: 16.05.2024   
Publicat: 23.04.2024   
Publicat: 16.04.2024   
Publicat: 16.04.2024   
Publicat: 16.04.2024   
Publicat: 16.04.2024   
Publicat: 16.04.2024   

1 - 20 din 545

STRĂȘENI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
© 2024 Consiliul Raional Strășeni - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate
Design și programare de Andrei Madan

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 1695783   Total ieri: 1247   Total azi: 797