APROB:
Președinte al raionului Strășeni
_______________Mihail POPA
”___”_____________2016
A V I Z
Aparatul preşedintelui raionului Străşeni anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie, vacantă, de Auditor intern principal în Aparatul președintelui raionului.
Scopul general al funcţiei:
Realizarea activităţilor de audit în cadrul misiunilor de audit şi efectuarea altor sarcini aferente, la indicaţia conducătorului unităţii de audit intern.
Sarcinile de bază:
1. Desfășurarea activităților de audit intern ce ține de utilizarea, menținerea și gestionarea resurselor informaționale în cadrul autorității publice.
2. Întocmirea rapoartelor de audit și formularea recomandărilor privind măsurile necesare întreprinse în scopul îmbunătățirii controlului asupra riscurilor identificate.
3. Evaluarea suficienței, eficienței și eficacității sistemelor de control intern ce implică tehnologiile informaționale.
4. Monitorizarea evoluției situației privind gestiunea ulterioară a riscurilor specifice în rapoartele de audit.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiții de bază:
Condiţii specifice -
§ deţinerea certificatului de calificare al auditorului în domeniul specializat;
Aptitudini: de planificare, coordonare şi organizare a activităţii de audit intern, monitorizează implementarea recomandărilor în domeniu, posedă cunoştinţe aprofundate în domeniul legislaţiei generale şi speciale, manifestă abilităţi de soluţionare a problemelor complexe în domeniul de competenţă.
Atitudini: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, comunicare eficientă, flexibilitate, spirit de inițiativă, creativitate.
Persoanele interesate vor depune personal Dosarul de concurs, care conţine:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii;
d) copia carnetului de muncă;
f) cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere;
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 17 iulie pe adresa:
or. Străşeni, str. M. Eminescu, nr. 28, în biroul 304.
Persoana de contact: Jalba Evelina tel. 0-237 2 79 09, biroul 304.
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Legea nr. 61 din 13 martie 2007;
- Legea nr. 229 din 23 septembrie privind controlul financiar public intern;
- Codul etic al auditorului intern și Carta de audit intern, aprobate prin Ordinul
Ministerului Finanțelor nr. 74 din 10 iunie 2011;
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administrația publică locală;
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrative;
- Legea nr.764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
- Legea nr.158 - XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr. 25 - XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
- Legea nr.16 - XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictual de interese;
- Legea nr. 982-XIV din 11 mai 2000 privind accesul la informație;
- Legea nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în domeniul decizional;
- Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158 – XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;
- Hotărîrea Guvernului nr. 1450 din 24 decembrie 2007 cu privire la unele măsuri de executare a Legii nr. 61 – XVI din 16 martie 2007 privind activitatea de audit.
- Hotărîrea Guvernului nr. 597 din 02 iulie 2010 cu privire la aprobarea Programului de dezvoltare a controlului financiar public intern.
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 113 din 15 septembrie 2011 „Cu privire la raportarea
activității de audit intern în sectorul public”
- Ordinul nr. 189 din 05 noiembrie 2015 cu privire la aprobarea Standardelor naționale de
control intern în sectorul public.