APROB:
Președinte al raionului Strășeni
_______________Mihail POPA
”___”_____________2016
A V I Z
Consiliul raional Străşeni anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere temporar vacante de Șef al Direcţiei asistență socială și protecție a familiei.
Scopul general al funcției: Promovarea politicilor de stat în domeniul asistenței sociale.
Sarcinile de bază:
1. Conducerea și monitorizarea activității direcției întru realizarea sarcinilor și exercitarea funcțiilor atribuite acestia.
2. Asigurarea executării actelor legislative și normative în domeniul asistenței sociale.
3. Organizarea și coordonarea activității de elaborare a programelor teritoriale în domeniul asistenței sociale, aplicarea de proiecte investiționale în domeniul asistenței sociale.
4. Administrarea rațională și eficientă a surselor financiare de la bugetul de stat și raional alocate pentru asigurarea dezvoltării serviciilor sociale.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiții de bază-
§ deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
§ posedarea limbii române şi a limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu respectiv în limitele stabilite de lege;
§ are capacitatea deplină de exercițiu;
§ are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
§ nu a împlinit vîrsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
§ în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
§ lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
§ neprivarea de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.
Condiţii specifice -
§ studii superioare în domeniul asistență socială, administrație publică;
§ 3 ani de experiență profesională în domeniu;
§ Cunoștințe de utilizare a computerului Microsoft Word, Excel, Internet, PowerPoint;
Aptitudini: de planificare, organizare, coordonare, monitorizare, control, evaluare, responsabil de deciziile tactice și opraționale luate referitor la activitatea subdiviziunii și la sectorul gestionat.
Atitudini: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, comunicare eficientă, flexibilitate, spirit de inițiativă, creativitate.
Persoanele interesate vor depune personal Dosarul de concurs, care conţine:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii;
d) copia carnetului de muncă;
f) cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere;
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 15 iunie pe adresa:
or. Străşeni, str. M. Eminescu, nr. 28, în biroul 305.
Persoana de contact: Jalba Evelina tel. 0-237 2 79 09, biroul 304.
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Codul familie al Republicii Moldova
- Codul Civil al Republicii Moldova
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administrația publică locală;
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrative;
- Legea nr.764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
- Legea nr.158 - XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea nr. 25 - XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
- Legea nr.16 - XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictual de interese;
- Legea nr. 982-XIV din 11 mai 2000 privind accesul la informație;
- Legea nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în domeniul decizional;
- Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158 – XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”