Prima pagină  »  Noutăţi și evenimente
Noutăţi și evenimente
Întrunirea conducerii raionului cu primarii
Publicat: 06.12.2017   

     Astăzi, 06 decembrie, 2017, în sala de ședințe a Consiliului raional, s-a desfășurat o întrunire cu participarea primarilor din raion la care au fost discutate mai multe subiecte.

     În debutul întîlnirii, dl Ion Ursu, vicepreședintele raionului, a salutat primarii și pe cei prezenți după care a adus la cunoștință chestiunile incluse pe agenda de lucru.

     Prima întrebare l-a avut ca raportor pe dl Gheorghe Glavan, șeful Direcției raionale pentru siguranța alimentelor. Dl Glavan a făcut trimitere la Raportul de activitate al direcției pe parcursul anului 2017, făcînd referire la măsurile întreprinse în vederea respectării legislației sanitare în diverse instituții și de către agenții economici. În  acest sens, pe parcursul anului, s-au făcut numeroase controale, au fost înaintate prescripții sanitare și efectuate seminare de instruire. Întru realizarea tuturor măsurilor prescrise de Direcție, s-a făcut apel la primari cu privire la receptivitate și conlucrare.  

     La a doua chestiune de pe ordinea de zi Cu privire la drepturile și obligațiile persoanelor asigurate a vorbit dna Maia Radilov, vicedirector al Agenției Teritoriale Centru a Companiei Naționale de Asigurări în Medicină. Dna Radilov a vorbit pe scurt cum funcționează sistemul de asigurare obligatorie de asistență medicală în țară, despre procurarea polițelor de asigurare, care sunt schimbările în legislație și care sunt categoriile de persoane cărora le este garantată gratuitatea poliței de asigurare.

     În continuare, s-a discutat tema Cu privire la prezentarea soluțiilor pentru implementarea Sistemului Integrat de Management Administrativ. Raportorul, dl Eugeniu Hristev, directorul companiei ÎM Trimetrica SRL, a vorbit despre modernizarea activității APL I în vederea organizării datelor localităților la nivel de sistematizare a diverse informații cum ar fi urmărirea taxelor și impozitelor, gestionarea terenurilor, rețelelor edilitare ș.a. Scopul implementării acestui proiect este integrarea informației într-un sistem integru cu diverse tipuri de date, documente, registre care va facilita comunicarea între cetățeni și APL, atragerea investițiilor, demararea proiectelor de dezvoltare locală etc.

     La ultimul subiect de pe ordinea de zi, dna Galina Rodideal, șeful Agenției pentru Ocuparea Forței de Muncă Strășeni, a vorbit despre stimularea ocupării forței de muncă și protecția socială a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. S-a atras atenția asupra rolului autorităților locale de a antrena persoane la lucrările publice în folosul comunității, la informarea populației de către APL cu privire la cursurile de recalificare și alte oferte cu privire la locurile de muncă. La moment, Întreprinderea cu Capital Străin LUPROM SRL, din Zona Economică Liberă Strășeni, oferă 500 de locuri de muncă persoanelor din raion și nu numai, care vor avea posibilitatea să fie instruite gratuit prin intermediul Agenției.

     La final, primarii au adresat întrebări raportorilor pe marginea subiectelor discutate. 

Secția comunicare și relații publice


Accesări: 556

Alte Noutăţi și evenimente

Publicat: 04.10.2018   
Publicat: 04.10.2018   
Publicat: 03.10.2018   
Publicat: 03.10.2018   
Publicat: 03.10.2018   
Publicat: 01.10.2018   
Publicat: 01.10.2018   
Publicat: 29.09.2018   
Publicat: 19.09.2018   
Publicat: 19.09.2018   
Publicat: 17.09.2018   
Publicat: 14.09.2018   
Publicat: 14.09.2018   
Publicat: 12.09.2018   
Publicat: 02.09.2018   
Publicat: 30.08.2018   
Publicat: 27.08.2018   
Publicat: 27.08.2018   
Publicat: 27.08.2018   
Semnarea Acordului de Înțelegere și Cooperare între Județul Brăila și Raionul Strășeni Citeşte mai mult...
Publicat: 27.08.2018   

1 - 20 din 533

STRĂȘENI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
© 2018 Consiliul Raional Strășeni - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate
Design și programare de Andrei Madan

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 449388   Total ieri: 520   Total azi: 295