Conform dispoziției președintelui raionului nr. 101 din 10.08.2017, la data de 25 august 2017 a avut loc ședința ordinară a Consiliului raional. La ședință au fost prezenți 28 de consilieri din cei 33 aleși.
Ședința a fost prezidată de către dl consilier Iovu Igor, ales președinte al ședinței.
Conform ordinii de zi aprobate de către consilieri au fost dezbătute 43 de chestiuni și adoptate 43 de decizii:
1. Cu privire la executarea bugetului raional pe primul semestru 2017
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
2. Cu privire la pregătirea instituţiilor de învăţămînt pentru activitate în noul an de studii 2017-2018
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
3. Cu privire la derularea executării deciziilor Consiliului raional adoptate în trimestrul II, 2017
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
4. Cu privire la încorporarea în serviciul militar în termen și serviciul civil în perioada septembrie 2017- ianuarie 2018
Raportor: Arnăut Igor, comandant al Centrului Militar Teritorial Strășeni
5. Cu privire la instituirea Burselor Consiliului raional și aprobarea Regulamentului privind susținerea elevilor dotați
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
6. Cu privire la aprobarea Listei studenților din instituțiile de învățămînt superior, colegii absolvenți ai instituțiilor de învățămînt de tip liceal din raion, cărora li se acordă Bursa specială a Consiliului raional pentru anul de studii 2017-2018
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
7. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Direcției învățămînt
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
8. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Direcției economie, construcții și politici investiționale
Raportor: Sîrbu Nicolae, șef al Direcției agricultură, dezvoltare economică și a teritoriului
9. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Centrului de plasament pentru persoane vîrstnice și adulte și al statelor de personal
Raportor: Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a familiei
10. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Direcției asistență socială și protecție a familiei
Raportor: Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a familiei
11. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Olevschi Natalia, șef al Direcției asistență socială și protecție a familiei
12. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Secției cultură, turism, tineret și sport
Raportor: Schirliu Vera, șef al Secției cultură, turism, tineret și sport
13. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Serviciului juridic
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciului juridic, Aparatul președintelui raionului
14. Cu privire la privatizarea locuinței
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciului juridic, Aparatul președintelui raionului
15. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 1/9.14 din 26 februarie 2016
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciului juridic, Aparatul președintelui raionului
16. Cu privire la desemnarea reprezentanților Consiliului raional în instanța de judecată
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciului juridic, Aparatul președintelui raionului
17. Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare cu organizația teritorială Strășeni a A.O. ”Asociația nevăzătorilor din Moldova”
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciului juridic, Aparatul președintelui raionului
18. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției finanțe
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
19. Cu privire la casarea bunului uzat
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
20. Cu privire la modificarea unor decizii ale Consiliului raional
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
21. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul pentru educaţie incluzivă
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
22. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcției finanțe
23. Cu privire la modificarea Bugetului raional pe anul 2017
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
24. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă
Raportor: Manoli Vera, șef al Direcţiei finanţe
25. Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului raional Strășeni pentru trimestrul IV al anului 2017
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
26. Cu privire la aprobarea Programului teritorial de prevenire și control al infecției HIV/SIDA și infecțiilor cu transmitere sexuală pentru anii 2017-2020
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
27. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico - Sanitare Publice Spitalul Raional Strășeni
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
28. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico - Sanitare Publice Centrul de Sănătate Strășeni
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
29. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Cojușna
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
30. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Micăuți
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
31. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Lozova
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
32. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Pănășești
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
33. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Sireți
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
34. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Vorniceni
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
35. Cu privire la coordonarea Regulamentului de organizare și funcționare a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Zubrești
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
36. Cu privire la coordonarea Regulamentului de activitate a Întreprinderii Municipale Centrul Stomatologic Raional Strășeni
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
37. Cu privire la aprobarea componenței nominale a consiliilor administrative ale instituțiilor medico-sanitare publice fondate de Consiliul raional Strășeni
Raportor: Harcenco Elena, vicepreședinte al raionului
38. Cu privire la activitatea Casei raionale cultură în perioada primului semestru 2017
Raportori: Radu Vasile, director al Casei raionale cultură
Schirliu Vera, șef al Secției cultură, turism, tineret și sport
39. Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare dintre Raionul Strășeni și Județul Vaslui, România
Raportor: Ursu Ion, vicepreședinte al raionului
40. Cu privire la reorganizarea unor instituții de învățămînt prin absorbție
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
41. Cu privire la reorganizarea unor instituții de învățămînt prin absorbție
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
42. Cu privire la reorganizarea unor instituții de învățămînt prin absorbție
Raportor: Certan Iulia, șef al Direcției învățămînt
43. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 4/2 din 09 iulie 2015
Raportor: Malic Ion, șef al Serviciului juridic, Aparatul președintelui raionului.
După ce vor fi semnate de către președintele ședinței și contrasemnate de către secretarul Consiliului raional, deciziile vor fi plasate pe pagina web a Consiliului raional la secțiunea ,,Transparența decizională”/,,Decizii adoptate”.