Prima pagină  »  Funcții vacante
Funcții vacante
Prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concurs - funcție publică de execuție temporar vacantă
Publicat: 10.10.2016   

A V I Z

 

         Aparatul preşedintelui raionului Străşeni anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie, temporar vacantă, de specialist principal (în probleme antreprenoriat, sectorul întreprinderilor mici și mijlocii) în Direcția agricultură, dezvoltare economică și a teritoriului.

 

Scopul general al funcţiei:

Promovarea politicilor naționale și regionale de stat în domeniul dezvoltării și susținerii sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii al raionului.

 

Sarcinile de bază:

1.      Realizarea măsurilor şi acțiunilor ce țin de implementarea Programelor şi Strategiilor naționale, regionale și raionale de dezvoltare a sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii.

2.      Elaborarea Programelor raionale de susținere a dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii.

3.      Monitorizarea, controlul şi evaluarea implementării Programelor de dezvoltare a sectorului întreprinderilor mici şi  mijlocii.

4.      Acordarea informațiilor şi consultațiilor referitor la aspectele juridice ale activității antreprenoriale, proiecte cu finanțare internă și externă existente, produsele financiare destinate IMM și posibilitățile de dezvoltare.

5.      Soluționarea corespondenței, ce tine de domeniul de competență, parvenită de la instituțiile publice centrale de specialitate, autoritățile administrației publice din teritoriul administrat, agenții economici și cetățeni.

 

Condiţiile de participare la concurs:

Condiții de bază:

·         deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;

·         posedarea limbii moldoveneşti şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu respectiv în limitele stabilite de lege;

·         are capacitatea deplină de exercițiu;

·         are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;

·         nu a împlinit vîrsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;

·         în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual  de muncă pentru motive disciplinare;

·         lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

·         neprivarea de dreptul  de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

 

Condiţii specifice:

·         studii superioare în domeniul economic;

·         2 ani de experienţă profesională în domeniu;

·         Cunoștințe de utilizare a computerului Microsoft Word, Excel, Internet, PowerPoint;

Aptitudini: de planificare,  coordonare şi organizare a activităţii de audit intern,  monitorizează implementarea recomandărilor în domeniu, posedă cunoştinţe aprofundate în domeniul legislaţiei generale şi speciale, manifestă abilităţi de soluţionare a problemelor complexe în domeniul de competenţă.

Atitudini: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, comunicare eficientă, flexibilitate, spirit de inițiativă, creativitate.

 

Persoanele interesate vor depune personal Dosarul de concurs, care conţine:

a) formularul de participare;

b) copia buletinului de identitate;

c) copiile diplomelor de studii;

d) copia carnetului de muncă;  

f) cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere;

 

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu  documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

 

      Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 28 octombrie 2016  pe adresa:

or. Străşeni, str. M. Eminescu, nr. 28, în biroul 304.

Persoana de contact: Secrieru Drăgălina  tel. 0-237 2 79 09.

 

 

BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI:

 

      -    Constituţia Republicii Moldova;

     -     Legea  nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administrația publică locală;

-          Legea  nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă;

-          Legea nr.764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;

-          Legea nr.158 - XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;

-          Legea nr. 25 - XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;

-          Legea nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale;

-          Legea nr. 982-XIV din 11 mai 2000 privind accesul la informație;

-          Legea nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în domeniul decizional;

-          Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie  2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158 – XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public”;

-          Legea nr.845 din 03 ianuarie 1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;

-          Legea nr. 206-XVI din 07 iulie 2006 privind susţinerea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii.

 

 



Alte Funcții vacante

Publicat: 21.03.2024   
Publicat: 21.03.2024   
Publicat: 18.03.2024   
Publicat: 14.03.2024   
Publicat: 14.03.2024   
Publicat: 13.03.2024   
Publicat: 12.03.2024   
Publicat: 07.03.2024   
Publicat: 06.03.2024   
Publicat: 29.02.2024   
Publicat: 29.02.2024   
Publicat: 22.02.2024   
Publicat: 22.02.2024   
Publicat: 21.02.2024   
Publicat: 07.02.2024   
Publicat: 07.02.2024   
Publicat: 30.01.2024   
Publicat: 30.01.2024   
Publicat: 15.01.2024   
Publicat: 11.01.2024   

1 - 20 din 524

STRĂȘENI ÎN IMAGINI
Vezi galeria foto
© 2024 Consiliul Raional Strășeni - Republica Moldova
Toate drepturile rezervate
Design și programare de Andrei Madan

 

PAGINA ÎN SUS

Total vizitatori unici: 1628654   Total ieri: 370   Total azi: 289